HEJ :D

Snart kommer Sabina hit,så vi ska väl ta och hitta på nått antar jag xD
Btw, idag tankade jag moppen så jag fick köra från shell macken hem :] MOAHAHAHA Jag är faktist inte straffmyndig än, (a) Haha!
Jag har faktist tvättat upp den åxå, så nu är den helt clean! ;)

Ikväll kommer iaf mormor och morfar hit och tittar på alla bilder och sånt från Stockholm och min moppe ;)

Okej, Sara, vad har du gjort idag? :D
Jag följde med mamma och mormor till stan för mormor skulle klippa sig på nån som här drop in grejsimojs, medan kollade jag och mamma på en jacka åt mig. Är sugen på en skinnjacka men....Sen åt vi en macka på NK och sen skulle mamma prova nån kjol på H&M på strömpilen så då åkte vi dit. Och där köpte hon den, sen gick vi in på MQ och sen på kicks, på MQ köpte mamma kläder typ och jag fick ett par björn borg trosor, intressant att veta va? xD Haha!
På kicks köpte mamma och mormor nå grejs och jag fick ett läppbalsam av mormor (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png