"Kväll med Sara" Del 2

Om ni checkade förra inlägget så kanske ni såg att Sabina dissade mina intervjuer å så skare inte vara :O Näh, näh!
OKEJ
Nu äre dags igen för "Kväll med Sara" !
Kvällens gäst ääääääär FELICIA även kallad I.K.F.D.L! (Soptunnekvinnan)


Om du var tvungen att hoppa bangy jump ner från ett 50 000 meter högt tak. Hade du gjort det då?
-
Ja, såklart....Om jag hade ögonbindel, fick 2 miljoner dollar och en årsförbrukning av bonaqua silver! Eller förresten, 10 årsförbrukningar!
Om du fick vara en annan person för en dag, vem skulle du vilja vara då?
- HARRY POTTER OFC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan du det engelska ordet för "botmedel"?
- Yes, det är "cure" (osäker på stavning typ) Och det heter botemedel.
Men det finns ju flera olika ord, kan du fler?
- Ja , man kan ju börja med att stava rätt, så jag säger CUREFINING SECURITY TAZZ, eller bara botEmedel.
Vad säger du om jag säger "ett lejon jagar dig"?
-
Då säger jag: OH! IM SO SCEARD!.....NOT, haha jag skulle göra en super scout fälla och fånga han och grilla han å äta han...Typ.
Vad anser du om finanskrisen?
-
Jag betalar inte skatt eftersom att jag inte har nått jobb, jag bor hemma hoss min mamma så man kunde kanske tro att jag inte brydde mig, men DÅ! Jag råkade ha en fond som har sjunkit i värde med 70% fatta 70%!!!!.....Men who cares om hundra år lixom.. Men i och för sig de är ganska synd om kostymnissarna på WALLSTREET dock...
Gillar du kaniner?
- Nä.
Varför?
- Gissa.
Tyvärr är jag dålig på sådant.
- Ja men det var därför jag sa åt dig att göra de så jag slapp...Men ja vet inte....Dom äter juh morötter och morötter är ju det VIDRIGASTE på jordens yta typ så..Jaa du fattar...
När fungerar din hjärna som bäst?
- Jag förstår inte frågan.
Ja, i och för sig, det gav ju ett svar. Men vi går vdare!
- Okej. Varför?

10 snabba:
Morötter eller majs?
GURKA, nej bajsmajs. Majs.
Sabina eller Sara? Sarina!
Orka eller Palla? Palla äpplen.
Godis eller glass? Bonaqua silver.
Blondin eller brunett? Ja alla vet ju att hjärnan sitter i hår färgen så jag säger blondin.
EU moped eller Cross moped? Bögpulka.
Berit eller Bengt? Johan Palm.
IKFDL eller I.K.F.D.L? Oj svår fråga, jag tar båda.
Plättar eller pannkakor? Pang-kakor
Rosa eller rosa? AI KILL JUU

Tack för intervjun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png