Ah tjaah

"Hej bloggen!" (Som typ alla fjortisar skriver) (a) Ta inte illa upp men.....

Kom nyss hem från ica, har köpt naturgodis! Lite nyttig måste man väll ändå få vara. Jag brukar nästan aldrig vara sugen på godis på lördagar, konstigt nog. Det är typ alltid mitt i veckan jag blir sugen men då kan man ju som inte äta ;] Eller jo man kan ju, men det är ju liksom inte så bra (A) Då blir tandläkaren sur! Haha!

Men idag har jag tittat på brorsans matcher, dom spelar ju cup och idag har dom haft 3 matcher. Dom vann typ en och förlorade två. Men jag kan inte säga att dom spelade dåligt! Hoppas det blir final för dom imorn då! ;D
På sista matchen som var typ kl 15.20 så träffade jag Sagali. Hennes brorsa spelade på planen bakom den plan som vi var på, så då snackade jag lite med henne.

Ikväll skulle vi få främmande, mammas och pappas kompisar, men det blir väll för mig att chilla framför tv:n. Alltid najs" ;D Haha.

Btw, det är typ 27 grader varmt I SKUGGAN! ;O Ochjag brände mig alldeles för mycket igår, så idag körde jag på ordentligt med solkräm. ;D


Ja bjúu!! ;D

Men vi hörs! ;D Hejjss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png