GE MIG HÖST!

Hahhah! Sabinas inlägg var ganska komiskt tycker jag xD Klart vi handlade på ;)
Jag köte ett par "tunna" jeansleggins (ljusa) med dragkedja där nere från H&M, vanliga svarta lite tjockare leggins på gina, ett linne från gina, dust it från "blablabla" (:S), hårspray och mascara från kicks, underkläder från H&M. Hmm, nått mer? I dont think so. Jag tror typ Sabina kommer få utbrott när jag kommer skriva det jag tänker skriva nu...
Jag ska till stan igen nästa lördag :] HIHIHI. Fast med Felicia :)
Asså jag har seriöst blivit typ "shoppinggalen"! ;O I veckan i skolan kändes det somom jag inte hade några kläder alls. Jag har typ bara basic linnen... Jag längtar tills det blir kallare så jag kan köpa ugs. Jag ska åxå försöka hitta mig en stickad tröja :)
Men jaja...
Imorn har jag moppekurs igen. Sista teorilektionen, möjligtvis att det är uppkörning då åx. Sen har jag provet på torsdag! OMG.

/Sara
Postat av: TILDE

sv: okej! :) jag är i nyköping hos en kompis. vad har du gjort i helgen?

2009-09-13 @ 14:10:51
URL: http://batmans.webb.se
Postat av: sagali

haha ja läs min blogg, och länka min blogg på ngtsätt:]:] gör en intervju elr va som helst :]hih

2009-09-13 @ 20:12:19
URL: http://ssagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png