Minnen? ;)

Hallooh babies, saknat mig? Klart ni har.
HAHAH just kidding, ni kan chilla.

NämenNämen. Idag hare väl varit typ ganska chill på skolan. Orkar inte rabbla upp allt men. När jag kom så pluggade jag. Vi har svenska prov om sagor på torsdag ;o
Ganska tråkigt väder äre ute också.... Men jaja, det är ju liksom höst nu? (Tror jag?) Hahah xD

MENMEN! IMORN FÅR JAG KÖRA MOPPE! :D:D:D
Så när jag kom hem efter skolan så blire väll ba att våga ta sig ut på vägen och köra till Sabina och sen far vi och tankar ;) Sen så ska jag hämta upp Johan och vi ska draaajva lite ;D HIHIH



Typ precis en sån här moppe har jag fast där det är silver har jag rött istället ;) Jag tycker den är liiiite söt :] HIHIH

Imorn på skolan då? Asså hallå.. Ska Sara ba strunta i skolan eller?
FUCK NO BITCHEES! :] Det är ju skoljoggen imorn. Man springer/går/lämnar in pengar och samtidigt samlar poäng till klassen. Den klass som får mest poäng vinner 500 kronor till klasskassan! ;) Det kommer såklart bli vi! ;D Hahah
Sen har vi tyska där jag och Emma kör våran lilla intervju (xD), efter det har vi svenska och engelska, eller tvärtom? Aja, sen vet ni ju som sagt vad som händer efter det :D Om ni tittar på bilden ovanför så vet ni :D MOAHAHAHAH (A)

Btw, imorn äre ett år sedan vi for till Turkiet. Eller vi for egentligen den 24 september och imorn äre den 23. Så på torsdag egentligen. Men vi for faktist på en onsdag.. Så vi säger som att det är ett år sedan imorn ;P
Jag minns förra året, på onsdagen då vi satt på flygplatsen i Umeå vid 9 tiden. Dom andra skulle ha skoljoggen då och jag smsade med Felicia. Jag minns att jag typ var ganska glad att jag slapp skoljoggen xD HIHIH
Har ju lite roliga bilder från Turkiet antar jag? (Klicka på bilderna för att få dom större)
   



Hare sköönt! /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png