I`M ALIVE

Tänkte bara säga att jag lever ;)
Andra dagen avklarad och den vart mer lyckad än igår. Vi hade "miljölyftet" idag, typ tävlingar å sånt där syftet är att få oss att samarbeta och lära känna varandra :)
Men min klass (grupp) är typ retard så vi vann inget (a) Men who cares om hundra år

Imorn ska vi typ ha våra första lektioner, iaf 2 st. Vi skulle typ åxå ta nått kort till fotolegitimationen å sånt för å få mat å komma in i biblioteket.

Men ikväll ska nog jag ocikfdl dra en chill på ikaros. Hahha det var fan längesen nu asså ;) Man måste ju se vad som händer där ;)


Kul att draggens facebook sida har lagt ut en bild på halva mitt fejs. (Clara, Isa & jag försöker se smarta ut och lösa ett korsord.)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png