Lördag

Good morning :)

DET ÄR LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG IDAG
Och jag vet inte vad jag ska göra. Får väl typ ta en chilldag eller nått ;D

Iaf, vi har ju på ikaros igår med alla personer som var uppräknade i förra inlägget. Det var awesome, vi hade skooooj :)
Fast mitt i allt, vid typ 9 tiden gick jag och Sabina till Vegadiscot (disco för småbarn, åk 3-5 elr nått typ) där Johan och Johan var DJ:s! Vi fick komma in för dom, så vi gick in ch upp till dom där dom satt och dunka musik. Hahah, alla småbarn är så roliga. Men dom dansar ju knappt ;O Så jag och Sabina bestämde oss för att visa hur man gör, så vi frågade J&J vad vi skulle få om vi gick ut mitt i dansgolvet och dansade. Dom sa att vi skulle få en tia. Så vi gick ner till dansgolvet och började dansa, men inte fan fick vi nån tia. DÅLIG STIL POJKAR. Vi fick endast blickar från små kidzen :] HAHAHAH

//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png