27 juli

Satan vad det åskade imorse. Jag klev upp vid 7 och det ba öste ner regn! Och när jag kom till jobbet så sitter vi å läser tidningen å plötlsligt ba blixtrar det till och dånar som en kossa som ska föda ungar typ, hahaha okej ignorera sista meningen. Hahah men jag trodde seriöst huset skulle braka :O

Iaf, jobbade till 3 ungefär, for hem, duschade och sen åkte jag in med the family till stan. Mamma skulle ha nå saker till the kitchen och sen åt vi på all star :) Fett gööööött ;D;D;D
Nu har jag finally bara 3 dagar kvar att jobba, sen blir moooooooooooney ;)


Här får ni en stekhet bild på mig å bruuushan i daah city (stockholm)

Ah juste, vi var ju å badade igår, jag, emma, sabina å liddemannen! Vi var fan duktiga, vi simmade :O Sen flummade vi i bastun (a) Hahha rolig kväll iaf :)<3

PussN/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png