SOMMARLOV!

YES! FINALLY! NO MORE GRUNDSKOLA! NO MORE HAMMARSKOLAN! FETT HAPPY JUST NU! NU ÄRE ÄNTLIGEN SOMMARLOV. NU HAR JAG GÅTT 3 ÅR PÅ HAMMARSKOLAN OCH KOMMER ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG ÅTERVÄNDA! SÅ JÄVLA SKÖNT!

Men jag kommer sakna klassen så otroligt mycket. Vi blev mycket tajtare nu på slutet vilket är synd. Men vi har haft det så jävla kul under alla tre åren. Vissa av er kommer jag kanske träffa framöver. Men vissa kommer jag säkert aldrig få se mer igen (?) Sorgligt men sant :(

Kommer sakna er 9C! <3

















Ikväll blire festligheter på badet! :D

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png