tisdag oj ja mena onsdag

pallar inte göra om rubriken. ja trodde de va tisdag idag. haha

sitter på skolan nu, det är typ 20 minuter kvar tills vi börjar men jag fick skjuts av mami, hehehehehehhe ok.
iaf, en liten kul grej. mamma var hos frissan (i stan) igår och då skulle hon fråga om dom hade några gamla grejer (typ trasiga fönapparater) som hon kunde ta till jobbet för att dom skulle ha "frisörvecka" typ haha (hon är förskollärare). och då kom frisören ut med typ 10 hårstylingprodukter å ba "det här kan du ge till sara" manba :D?????? det var typ nå glansspray x2, mousse x2, finishspray x2, fixgelé x3, åsså vare nå mer ;p haha det är ju fan värt flera hundra spänn, fatta lycklig jag vart (a) och nu undrar ni säkert varför fick hon dom dåå?????? och svaret på den frågan är att dom skulle liks slänga allt det där för loreal skulle byta produkter eller nått, så då fick jag det :D

iaf, har snart iFokus (fråga mig inte vad det är), typ nå mentorgrejs å sånt, ah, sen lunch och sen matte, chill dag yääh.

SYL/Sara


haha den bju ja fett mkt på
Postat av: Anonym

vad är ifokus??

2010-09-29 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png