BEACH 2011 (?)

Fräsig dag idag. fast nä. hade bild imorse och jag hatar bild.... så fråga mig inte varför jag valde det. tur man har sötflikkorna där iaf! lunch, spanska, svenska. sen drog jag vidare till gymmet, sen hem å åt och nu ska jag snart duscha. intressant att läsa om min dag, eller hur? fast det är väl det som är tanken med en blogg hahaha
vi (jag) har fortfarande inte fått nån läxa trots att jag går den mest pluggigaste linjen man kan gå, typ... high five på livet! (y)
men nu ska jag sluta snirra på om massa ointressanta saker, HANE


vad tror ni? ska jag satsa på beach 2011?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png