Torsdag

Sjukhusbesöket kändes inte så värt med tanke på att typ 70 % av tiden bestod av att vänta. Fast ändå, måste ju göra grejerna. För er som inte vet så var jag på sjukan idag på ett LKG-möte (LäppKäkGom) och träffade några läkare samt gjorde röntgen (stavning) och tog kort å sånt. Dryyygt. Vissa läkare tar så jäkla lång tid på sig. Man sitter där i en stol med en jävla platta upptryckt i käften medans läkaren står utanför och fifflar med datorn för att det var nå fel. Man ba haaalllåå? Det är inte precis skönt. Sen i väntrummet vare massa småungar åxå så man ba zzZZZzzzZZZZZzz. Efter det drog iaf jag och mamma på stan och för första gången på typ 324875403282716515 år köpte jag ett par jeans. Grattis till mig eller. Har aldrig ägt ett par jeans på aslänge. Köpte även lite annat småjox, bland annat en slalomjacka, det var typ käslek vid första ögonkastet hahah. Sen såg jag foki å ricky (dom gick typ 2 meter bakom oss) och ricky babbla om nå himla frukstånd? hahaha (ja jag tvjulyssnade :])
Btw, DET SNÖADE FETT MKT IMORSE JU :O det var ju typ snöstorm i Umeå, så fort man gick utanför dörren så var man helt genomblöt :O Men det är bra<3<3<3 Hoppas det fortsätter snöa hahaha, jag vill att backen ska öppna :]]
Nämen gu va lång text he vart, jag måste seriöst uttråka er, om ni ens sitt å läs det här?? haha


Hejdå hösten?

/Sara
Postat av: Anonym

GICK DU INTE DIT Å BAD OM EN KRAM + BILD!?!?

2010-10-14 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png