Film + löshår

Godmorgon alla söta!
Igår kväll så kom Sabina hit och vi for och hyrde film, det vart denna:
"Säg att du älskar mig"


Gaaanska bra iaf. Det handlade typ om en tjej som vart våldtagen.
Sen så vart det snack om löshår, haha! Sabina provade mitt som jag säljer nu, kan visa er en liten "sneak peak" bild som jag såg att Sabina hade laddat upp. (Sorry Sabina, nu är jag busig, hihi)
(Flätat)

Hon passade faktist i det :) Det är så att jag vill köpa nytt löshår nu. Jag ska köpa sånna som det är flera clips i, och även kanske med äkta hår. Det är typ gaaanska dyrt men.... Men jag kom ju faktist på att jag fyller år snart :D
Det måste ni anteckna nu! 5 september! Haha, skoja.
Nejmen jag ska nog kanske önska mig ett presentkort på happyhair.se. Då kan jag ju köpa vad jag vill ;)
/Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png