HOME!

Nu är jag hemma :) Det vart typ ett "stressinlägg" från skolan här nedan men ;p haha!
Jag kan ju köra dagen då ;)
Imorse tog jag och Therese hennes moppe till skolan, (för att det skulle gå snabbare att åka till badet sen) sen hade vi kemi, då fick vi läxa, (;O) efter det hade vi fysik, fast inte med Johny (som tur var! Vi hade vikare, fast ändå inte, hon har typ franska och media). Sen drog vi iväg på badet och simmade. Vi körde typ nån konstig sak från början, sen intervall 200 meter och sen livräddning med den där "ringen", kommer inte på vad den mojängen heter just nu xD Det var iaf inte såååååå jätte enkellt att kasta ut den (a) Sen var det lunh - parisare. Sen kom vi för sent till so:n typ 5 minuter, men jaja.. Sen hade vi 2 timmars teknik (suck!) Men nu är jag ju hemma! :D

Det känns som att det vart lite "babbel" där men..... ;p
Och nu kom jag på att jag har EN HEL DEL läxor att göra ;O
Kemi
Biologi
Tyska
Matte
Nått mer?


/sara
Postat av: Anonym

sv. så lite ¨så :) ha en bra dag!

2009-08-25 @ 16:27:12
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: anastasia '

tack så mycket (a)

2009-08-25 @ 17:10:10
URL: http://aanastasiazacharoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hihi jaa :)

2009-08-25 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png