ja men tack...

tack sara för att du tycker att jag är så dålig på att uppdatera men jag har inte tid som du har för jag har mina träningar coh jag är typ alltid ute och sitter inte så ofta vad datorn som du men ja.... 
i helgen har jag varit med emma heeela helgen och vi har gjort en massa som jag inte orkar ta upp eller vi har väl kört moppe och träffat folk med mera..
jag funderar på vad jag ska ta mig till med mitt liv om det är lönt längre eller????
jag skoja klart det är lönt jag menar jag ahr ju hela livet framför mig höhö.
men som det ser ut just nu så äre innebandyn som jag kommer hålla på med typ varje dag eller träna själv och så har vi ju skolan så jag kommer inte hinna skriva så mycket men ni som skriver kommentarer verkar ju bara vilja sara saker så jag vet inte om det är till mig eller sara som ni skriver till så varför äre lönt att jag bloggar då för? jag fattar inget och alla kommentarer svarar ju sara på och då vet jag ju inte men om ni kan tänka och kommentera det hon har skrivit så jag vet att det är till henne så blir det ju lättare....
men nu ska jag sova godnatt! /Sabina
Postat av: T I L D E

sv: haha jaa han sa typ så efter första låten XD så tog han av sej byxorna xP

2009-08-23 @ 23:00:21
URL: http://batmans.webb.se
Postat av: Sandra

Det har varit en rätt lugn helg, har varit på bio och sett G.I. Joe, jävligt bra film faktiskt du borde se den :)

2009-08-24 @ 00:01:18
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png