Jag måste få visa min ilska nånstans, jag väljer här

Som rubriken, ni får faktist ursäkta men det här är nästan det enda stället som känns "bra" eller vad man nu ska säga.
Jag är så jävla less och irriterad på folk som har NO VETT I SKALLEN! Hur fan kan ni behandla *person* såhär!? Jävla idioter!! Kan ni tänka er hur det känns för henne? Hon har kanske inte allt som ni har, men hon har ett liv, och det lever hon, och det ska hon kunna göra utan att ta nån JÄVLA SKIT FRÅN SMÅ SNORUNGAR SOM TROR DOM ÄR NÅNTING! Fyfan säger jag ba! Och vem FAN har sagt att ALLA MÄNNISKOR SKA VARA PINNSMALA!? Eller över huvudtaget se likadana ut. SKA VI KLONA ALLA JÄVLAR PÅ DENNA JORD FÖR ATT INGEN SKA KOMMENTERA ENS UTSÈENDE ELLER!?

Jag ber om ursäkt för detta inlägg men jag är så jävla förbannad just nu.
/Sara
Postat av: lisa

sånna personer e fan korkade,håller me dej



kram!

2009-08-26 @ 18:41:40
URL: http://staak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png