Mog1

13 Aug 09, 17:05
;s: sabina skaffa en egen blogg. sara är bara ... blä asså! :S



Okej, för det första så, HAHAHAHA vilken jävla fegis, vågar du inte skriva ditt namn?
För det andra, vad äre som är så jävla fel? Äcklar jag dig kanske, BRA! Då gör jag mitt underbara jobb!
Du har väll för fan ingenting att göra här isf, om du vill läsa bara Sabinas inlägg så gör det då. Det är fan ingen som har tvingat dig att läsa mina.
Jävligt OMOGET av dig, vad äru? Typ 10 år eller? "Heeeej, jag tycker Saras inlägg är blä, jag hatar henne, ush" HAHA!
Dessutom så har vi säkert fler besökare än dig AMATÖR, om du nu ens har nån blogg, du verkar ju vilja vara anonym.
Hur trodde du att jag skulle reagera? "MAMMA! EN FJANT HAR SKRIVIT I VÅRAN BLOGG ATT HON HATAR MIG! BUHU *grinar*" ?? Oj, jag tar ju så jävla mycket åt mig. Det är ju bara roligt nästan.
Nu tycker jag att jag borde hälsa dig PUSSPUSS DARLING och ha en JÄVLIGT TREVLIG KVÄLL BIAAATCH.
Postat av: Sara

Sv; Nej :P

2009-08-13 @ 18:43:49
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png