Svar på era frågor!

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen igår!
Tänkte svara på era frågor nu, det vart inte lika många som förra gången men ni var ändå rätt duktiga på att hitta på frågor tycker jag :) Haha!


vem är smartast och bäst in din klass förutom dig själv? :)
Såklart jag är bäst! ;D Haha, nä skoja, men eftersom att det var Therese som frågade så måste jag ju säga Therese ofc ;)

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?
Kan jag tyvärr inte påstå.

bästa glass? :)
Har nog ingen favorit direkt, men gillar magnun (dom flesta sorterna) och nogger :)

Favoritämne i skolan? :P
Hemkunskap och lite biologi.

har du ett par pricka strumpor?
Om du menar du du säger, "pricka" så vet jag faktist inte vad det är, men om du menar "prickiga" så blir svaret: Jag är inte säker men tror säkert att det ligger några prickiga strumpor i min garderob ;p

Hmm.. Hur många seriösa förhållanden har du haft? =D
Oj... Jag måste nog säga inget.

Har du gjort designen själv? :)
Nej det har jag inte, det är Patricia, Sabinas kompis som har gjort den :)

/Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png