13.00 - 14.00 intervjun!

13.00 till 14.00 intervjun är äntligen här! Timmens gäst ääääääär NIKLAS! :D



Beskriv dig själv med tre ord?
- Galen, stolt och fyrhjuling galen
Vad luktar katter?
-
Vissa katter luktar gott, men annars blä!
Gillar du intervjuer?
-
Beror på.
Vad säger du om jag säger "Grattis i förskott"?
- Jag som fyller år imorn! Så tack antar jag.
Vad har du för moppe?
-
Jag är ju bara 13 bast, men ibland kan det hända att jag kör brorsans MT5.
Kommer du på Vännäs dagarna? 
-
Nej :(
Vad tror du att du gör om 10 år?
-
Tok köra med en ford Taunus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png