14.00 - 15.00 gästen har redan anlänt!

Vi säger välkommen till 14.00 - 15.00 gästen som äääääääär Partythim! Han var väldigt tidig så vi körde i gång! ;D
(För med info om just Thim och hans blogg hittar ni här: http://unterhosestudios.blogspot.com/)



Vad tycker du om "Saker som jag vet" (eller vad han nu kallar sig) - killen?
- Hm, ja. Han är ju som han är, Vi släpper faktiskt en ny film om honom snart. Blod kommer att spillas, för det är strid som gäller!

Hur många besökare har eran blogg per dag, ungefär?
-
Svårt att kolla nu när vi kör via googles Blogger, men runt 30-40 och ibland upp till 50 unika besökare dagligen brukar vi ha oftast.

Hur tycker du att päron borde lukta så att man verkligen vill äta dom?
-
Som päron såklart, fasen vad jobbigt om de skulle lukta banan.
Kan inte ni göra ett videinlägg till våran blogg? :D www.lipglossarna.blogg.se Ni får en tia...
-
Mutningar är alltid välkommna hos oss på UH, vi får se. Fast vi har en hel del att fixa med den kommande filmen, så vi får se som sagt.

Vem är din bästa vän? Myran eller spindeln?
- Jag gillar inte småsaker, större och bättre. Jag säger Aragog från Harry potter.

5 snabba:

Sommar eller vinter? Sommerzeit

Katt eller hund? Ja, vi har fem katter, skulle vara onaturligt att säga annat än katt.

Banan eller äpple? Banan, mest för att jag inte tål äpplen och att de är så jobbigt syrliga.

Kevin Borg eller Zac Efron? Pest eller Kolera, Zac Efron är Disney-anställd och Disney är ju tufft. Zacke får det bli.

Blondin eller brunett? Jag är väldigt mörkhårig för tillfället, fast på brudar så spelar det ingen roll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png