Amatörer på tunnelbanan ?

Idag åkte vi in med tunnelbanan till gamla stan. Och då kan man ju kanske säga att vi är bara liiiiite amatörer på tunnelbanor xD
In gick det ganska bra, men när vi skulle tillbaka till hotellet så råkade vi åka lite för långt (a) Vi skulle till "Ropsten" och då skulle man kliva av på "Östermalmstorget" och sen byta tunnelbana som skulle gå till Ropsten. Men då missade vi att hon ropade upp det så vi åkte ba vidare. HAHAH! XD Så då var vi tvugna att kliva av på... jag kom inte ihåg vare hette men ;p Och sen byta tunnelbana där och åka därifrån tillbaka till Östermalmstorget och återigen byta där och tillbaka till Ropsten (a) Å herregud asså ;p Haha! Men man kom ju tillbaka iaf efter lite omständigheter och en vandring på bron som jag tycker var jobbigt, menmen.. efter en sån här dag tycker jag att man behöver liiiite motion ;p
Men nu sitter jag iaf i lobbyn, jag ska snart åka upp och duscha och sen ska vi ut i centrum och äta :) Naaajs baaahh!

Imorn vet jag inte vad vi ska göra, jag vill typ ta någon båt på en sån här "guidad tur" och mamma och pappa pratar om att åka in till skansen, men vi lär ju ser vart det bär i väg (a)

Btw, om ni undrar vars Sabina är så är hon i stugan och hon har inte tillgång till någon dator ;/ Men ni kan ju alltid smsa henne! ;D;D Numret står typ längre ner på sidan ;)

Hare bäst, pusspuss! // Sarris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png