Ang. bilden i tidigare inlägg

Bilden som "gubben ritar på" i det tidigare inlägget ska jag ju naturligtvis tala om vars jag fick det ifrån ;)
Bilden är "redigerad" på http://photofunia.com/!

Ett annat exempel där jag bara slumpade några bilder:

Image and video hosting by TinyPic

Det är enkelt också.
När ni kommer till sidan så kommer det upp massa bilder, välj någon av dom genom att klicka på bilden. Sen kommer det upp att du ska lägga in en bilder/flera bilder (beroende på vad du tar för bild, bilden ovan kan man ha flera bilder till som jag valde). Då klickar du på bläddra och väljer bild/bilder och sen är det bara att ladda upp.

Om ni vill lägga upp det på bloggen till exempel så klickar du först på "publish". Sen kopierar du den översta koden "HTML for websites" och sen klistrar du in det på bloggen. KLART! :D

Som ni ser så har jag också laddat upp en chatt på sidan här, vänster om bloggen. Där är det bara att chatta med varandra! Lycka till!
//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png