En önskning

"Skriv en massa rolig saker om Sara, som ingen vet tex, att hon älskar Johan Palm innerst inne, att hon delar skåp i skolan med en grävling och att hennes hår egentligen är grönt.. XD"

Okej Felicia :O Som du vill. Men jag vet att 30 % av det där är falskt alarm (A)
Om jag säger att 2 saker är rätt så får ni lista ut det själva. F*n vad enkelt det verkade vara.
Okej skit samma.

Jag sitter och smsar med Sabina just nu, hon ska till frissan och klippa sig, i ÖSREGNET! HAHAH!
Sen tyckte jag att hon skulle komma hit, men då sa hon att det regnade. Asså Sabina, REGN SKADAR INGEN MÄNNISKA SÅVIDA MAN INTE ÄR GJORD AV SOCKER :D

Okej nu ska jag lova en sak som jag hoppas jag kommer hålla.
Vi kommer lägga in ett videoinlägg där vi gör en intervju med någon. PROMISE! (Eller hur det nu stavas)
Och vi funderar på att intervjua vårat största fan I.K.F.D.L! Hoppas hon svarar seriöst på frågorna den här gången =D
Om ni vill skicka in era egna frågor så ring 06534271016784833946201019648! Jag skoja baaah. Ni får kommentera det här inlägget om ni vill skicka in era egna frågor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png