Fuufaaen

Ibland känns livet surt, ej värt att leva. Men life goes on.

Jag måste seriöst ta tag i mitt liv och göra nått, men det är inte så jävla enkelt hela tiden. Alla har fan åkt bort, 2 stycken personer dissar mig totalt och en är med Moa (xD haha).

Bara jag får göra nått om dagarna så mår jag bra.... men nää då!....

ÅH! Ibland vill jag ba dra härifrån, från alla jävla dissare å norrlänningar. Jag umgås hellre med nå jävla fjortisar... (A) Okej kanske inte men.... USHUOIHXWÄOIHÄAIHSNIAHSANÄLIHGHJQWUNBH vad jag blir sur!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png