Hotellet

TjobretobraHalåhHejsanSvejsan! :D Hahahah skojja baaaah la ba da dih doh dah maaaaaah!!

OKEJ

Förlåt

Men jag har typ boooring. Sitter nere i lobbyn och det är typ heeeelt emty här... Förutom hoteldirektören och folk som går förbi bakom mig xD Och brorsan som sitter på datorn brevid mig... Aja, nu fick ni lite information om hur det ser ut här i lobbyn. Eller njaaeh, kanske inte xD Jag kan förklara :D

1. Du kommer in i en jääätte stor entré dörr
2. Det första du ser är incheckningen som är typ hur flott som helst med spottar i taket å allting
3. Till vänster finns det typ gröna och oranga soffor tror jag (har inte varit och kollat där frö det står en sån där konstig vägg i vägen xD)
4. Till höger ser man en till grön och orange (!?) soffgrupp och bakom det ligger "shop" där man kan handla saker, typ jätte mini.
5. Om man fortsätter rakt fram (mot höger, förbi "shop") så kommer man till hissarna, 2 st. Efter hissarna står det 2 statyerm stora och mitt emot dom en dator (som det sällan är någon vid ?). Bredvid datorn står det röda fåtöljer och några vita bord typ och mitt emot det en till soffgrupp (;ooo).
6. Om man fortsätter rakt fram så kommer det en liten trappa som går neråt mot en glasdörr. Om man öppnar den kommer man till resturangen.
7. Men om man ignorerar resturangen och istället fortsätter rakt fram och sedan svänger höger så kommer man till 2 sty hissar till. Dom hissarna leder till typ några våningar (?) till och även till våning 8 där frukosten serveras varje morgon mellan kl halv 7 och halv 11.

SÅDÄR! :D Hoppas ni njöt, haha!
Btw, jag glömde berätta vars datorn jag sitter vid ligger. Den ligger brevid inchekningsdisken och bredvid den finns en till dator. Och på andra sidan finns det en tv xD Sen är det typ massa trappor här som jag inte riktigt vet vars det leder till men.... ;p

Menmen, nu ska jag sluta skriva här, även om det är det ända jag har att syssla med nu... Hahah! Jag kan ju alltid vara social med er här på bloggen! :D

Fast asså jag tycker att vi borde byta design, det är för mörkt, right ? Men det är tyvärr inget jag kan göra just nu... Eller jo, kanske! :D Ni får se... Annars byter jag på söndag eller måndag eller nått ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png