I feel gooood

Jag kom nyss hem. Jag följde mamma ut och gick, jag känner mig stolt nu, 5 km typ... ;)
Nu sitter jag och ser på "TEEN CRIBS" på MTV. Inte för att jag vet vem det är som visar sitt crib nu, men det är väll säkert nån random kändis.
Tyvärr inga fler intervjuer för idag, det är inte så förbannat enkelt att komma på "skämtfrågor".
Men imorn kväll så kör "Kväll med Sara" igång igen efter kl 18.00 någon gång ;) Missa inte det!
Jag försöker få en intervju med www.killenmedkoll.webblogg.se men det går inte så bra. (A)
Men snart ska jag iaf hoppa in i duschen ;)
Men innan det så ska jag göra en liten "hiss&diss" sak som kommer i nästa inlägg snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png