Moppen har anlänt :)

Halåh alla fans! :) Haha skojjah ba, nog för att vi kanske inte har några fans men, aja!

Idag for vi och hämtade moppen och den är i toppskick asså! ;D Röd och svart är den och just nu tycker jag den ser ut som en bögpulka men vi ska skruva lös "luckan" där bak eller vad det nu kallas. Men det ska vi göra imorn typ, för nu regnar det :( Och jag ska typ tvätta den och så imorn med plus att vi måste tanka och pumpa luft i bakdäcket. Så det är lite pyssl med den xD Och jag får ju bara köra runt kvarteret just nu :( Jag kan inte fara ut på vägarna förns i mitten av september, BUHUUUUH! *grinar* HAHAH! xD Nej men asså seriöst, jag vill köra nu! :D

Klicka för att se nästa bild

Här är min darling iaf! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png