STOCKHOLM!

Ja, här sitter man i lobbyn i Stockholm! :D Gaaaaanska naaajs! Haha!
Eller egentligen är vi väll inte i centrala Stockholm. Vi är typ ba nån mil utanför. I Lidingö :) Asså vårat hotell rum är tyyyyyp lyx ;Ooo Ett bubbelbadkar, typ 5 meters lång balkong, 3 st altandörrar, 2 badrum, bastu, "hästens säng" med sån här fjärrkontroll så man kan styra den "upp och ner" typ och 2 st tv - apparater ;ooo!!
Fast på lördag åker vi ju upp till Rättvik (dalarna) och ska se Johan Palm :]
Btw, Felicia fyller år idag, GRATTIS! :D Allihopa, säg grattis till henne! :)

Kan tyvärr inte lägga in mina flotta bilder just nu pga av att jag inte har någon USB kabel... :( Men jag gör det så fort jag kommer hem! :D

Hare bra, hejsvejs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png