TJO HOPP!

jag tycker jag har blivit bättre på att blogga nu eller hur?? :D
men i alla fall idag så sov jag till typ halv tre.
gick upp och in i duschen på dirren och sedan klädde jag på mig och fråga typ hela världen om dom ville hitta på nått men nej!  och då äre dom som man inte har träffa på länge främst.
sedan så fråga jag sara och hon var inte hemma men hon hörde av sig när hon hade komme hem så då kom hon hit och vi for och tanka sedan så börja det regna så vi stack hem till henne och satte oss vid varsin dator för dom har 2 (A)
och så där satt vi i typ 3 timmar och sedan gick vi till tv:n och kolla där och sedan börja sara ta kort på sig själv som hon alltid gör och så gör hon massa olika ansiktsuttryck och dummar sig, sen sa hon nä nu ska vi göra en video och så börja hon med det och det sluta med att vi satt och skratta som bara den ;)
och sedan for jag hem och har suttit vid datorn ett bra tag nu fast jag ska snart gå upp på mitt rum och kolla tv tror jag men ha det bra pusshej
! /Sabina  e dom inte för söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png