Tråkigt!

Hej allihopa!
Asså jag vet typ aldrig hur jag ska börja själva "inledningen" när jag skriver ett blogginlägg... ;p
Nu så sitter jag iaf på inglasningen, jätte fint väder ute, MEN, jag har ett problem!
Jag har absolut ingenting att göra, precis som jag skrev i förrförra inlägget så har typ alla åkt bort! Sabina åkte till sin stuga idag, Julie är med Signe, Sofia i Vby svarar inte på mitt sms, Sagali skulle till nån, Stina + resten av alla tjejerna har åkt till Timrå för att spela fotbollscup (typ). Och Bella förmodar jag har träning eftersom hon är överskriven till Iksu (stavning) ungdom. Och Olivia har också åkt bort och kommer typ hem nästa vecka. Asså alla är typ helt GONE!


Sorry, men har no makeup sååå.... ;)

Så det jag har sysslat med idag är typ NADA, jag tog en liten "tur" på moppen, men eftersom jag inte får köra på dom stora vägarna så är det inge kul :(


Här har ni iaf en bild på min moppe :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png