Älven!

GóMorgon! ;D (Klockan är typ snart halv 12 men ändå)

Imorse väckte mamsen mig vid 9 tiden för brorsan skulle fara iväg å spela fotbollsmatch. Det är ju "Väncuppen" nu nere på badet och det är typ 30 grader varmt ute ;O Jag har typ bränt mig på armarna sen igår (A)

Igår så var ju jag å Felle nere vid sandkammen och badade i älven, riktigt najs! Fast först hade jag gjort klart för henne att jag doppar mig inte längre än till knäna för det var AS KALLT! Men det vart det ändrat på. Felicia började skvätta vatten på mig (!) så då var jag ju bara tvungen att hoppa ner och doppa hela mig! (a)

  

// Sarris
Postat av: hej

hej kagge <3

2009-06-30 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png