Anne Franks Dagbok + födelsedag = 25 grader i skuggan

Sabina, vilken film såg du? :] Haha!

Asså shiiet vad det är varmt ute! ;O Jag tror seriöst jag dör. Här är det 25 grader ute.  Nästan så man vill att det ska börja regna (A)
Jag håller på att läsa Anne Franks dagbok, ett måste att läsa asså! Jag vill se filmen också. "Diary of Anne Frank 2008", men den kostar 249 kronordiscshop, lite för dyrt enligt mig. Men jag chansade å frågade mamma om inte jag kunde få den. Men hon tyckte också det var för dyrt (A) Haha, synd för mig med andra ord! Hoppas den finns att hyra ;D
Brorsan fyll ju som år idag såååå - GrattisGrattis säg vi till han då ;D När mormor och morfar kom så fick jag också en liten "present" faktist, EN HUNDRALAPP! :D
Men jajjaah, ikväll vet jag......inte vad jag ska göra. Det blir väll å chilla framför tv:n tyyyp ;)

        
Boken                  Gömstället               Anne Frank                    Margot Frank (syster) Annes dagbok               


ETT MÅSTE ÄR ATT LÄSA BOKEN! :D
Postat av: O

Hon var ju jude, lol.

2009-06-27 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png