BAD!

Näh asså seriöst! ;O
NU ÄRE FÖR F*N 26 GRADER VARMT I SKUGGAN! :O

Men jag har iaf skaffat planer inför kvällen! ;D Åtminstonde halva.
JAG SKA BADA. Eller bada kanske var lite fel ord, jag ska motionssimma :] Sånt behöv man vettu när man har ätit en extra chokladmuffin! Haha! Far typ iväg där vid 7 - halv 8 kanske, sååå, japp! :D
Så vad händer imorn dååeh? ;D
Actully i don´t know ;]
Ska försöka få mina TRÅKIGA kompisar att hitta på nått. KÄNN ER TRÄFFADE! Hahaha! Asså seriöst, jag menade det verkligen. Såhär har det låtit nu ungefär varje dag (iaf varannan dag då kanske) jag har skickat ett sms till tex typ Sabina eller Felicia:

- Ska vi fara och bada? :D
- NEJ! :O
- Varför? :(
- Det är tråkigt på V-badet!

Eller:

- Vad skaru göra idag? :) Fara och bada? :D
- ALDRIG! :O

Och ISTÄLLET för att fara och bada med mig så sitter ni inne och tittar på film! FY vad tråkigt! ;O
Ush vad jag snackar skit, haha! ;] Men känn er SMEKTA! MOAHAHAHA!
Asså jag känner mig typ som en värsta "Evil häxa" :] Wierd.....
Nämen FY vad jag snackar på här, det börjar bli långt på texten här, SLUT PRATAT, OKEJ! :D

Btw, ha en bra kväll! :D Själv ska man fara och BADA i det SOMRIGA, VACKRA, VARMTA vädret. INTE sitta inne och titta på FILM som man annars brukar göra när DET REGNAR OCH ÅSKAR! (Okej, kanske inte när det åskar men...)

Herrå! :D
// Sarris

DET HÄR SKA JAG GÖRA IKV:



OCH INTE DET HÄR:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png