Sommarplanering

Tjobredobrehabblatabbla! (Lite föööör långt ?)

Idag hare vare hett väder kan man säga (precis som alla andra dagar också). Har varit och kollat på brorsans match. Dom spelade ju som sagt var cup och idag spelade dom två matcher, men jag kollade bara på den sista, finalen. Trist att dom i nte vann, men dom kom ju tvåa och fick en silvermedalj iallafall! ;D GrattisGrattis.
Nog om det.
Sen dess har jaginte gjort så mycket. Sitter typ bara här å chillar nu (a) Haha! Asså jag längtar så itroligt till Vännäsdagarna! Då har man nånting att göra, både på dagen och på kvällen i en hel vecka. Det roligaste är att gå ut på kvällen, för då äre inte så j*vla mycket folk (a) Fast i och för sig.... Det är ju alltid najs å träffa dom man känner! :D Men ändå.
Det blir väll å gå med lite olika pers. Olivia kommer förhoppningsvis :)
Okej, nu ska jag planera min sommar:

1. Vännäsdagarna
2. Fara till stockholm
3. Köpa moppe (och övningsköra lite innan uppkörningen på moppekursen)
4. Gå moppekurs (augusti)
5. Mammas födelsedag
6. Skolan börjar... :(
7. Jag fyller år (byxmyndag) HAHA!

Btw, jag glömde Felles födelsedag, efter Vännäsdagarna. ;D Det ända hon pratar om är den nya Harry Potter filmen (a) Haha xD
//Sarris
Postat av: Emma Damm Drawings



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 11:44:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png