Kemiprov :(

NOOOOOO!

Vi har kemiprov på tisdag och problemet är att jag har typ halvt glömt bort det och inte pluggat! Det är fan en miljon sidor vi ska kunna!
Jag har läst lite nu och gjort klart några frågor... Sen imorn när jag kommer hem från skolan blire bara plugg.

Idag åkte jag iaf in med familjen till intersport i stan. Jag skulle ha nå underställ å grejs. Sen så när man liksom kommer till ett sånt ställe så brukar det "krylla" av snygga guys (a) Jag tror jag såg typ 3 eller 4 stycken idag xD HIHIH
Och två ev dom glodde på mig ;O :]
Okeeeej, fy skäms (A)

Nu ska jag duscha, sen se ensam mamma söker (xD) sen PLUGGA typ mer :(

KYSSAR /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png