Svar på kommentar

Postat av: Anonym
öhm, man kan visst se om man är i vännäs -.-


Fråga Felicia, hon är allmänbildad (a)
Nej, faktist så har alla inte den jävla kanalen.

Ursäkta mina fina svärord;p



Ah, i alla fall så var jag med Felicia igår, vi såg på körslaget (a) OCH YES; TEAM CAROLINE (snälla, snälla, snälla, snälla, ja säg mig snälla hjälp mig att förstå...blablabla) ÅKTE UT! :D YES!
Pontare är kvar, det är ju bra ;p
Sen såg vi "little miss sunshine", eller såg och såg, det kan man väl kanske inte påstå, för precis i början av filmen så ringde det dolt nummer till mig. Hmm, jätte kul JOHANNES. Fast det var inte Johannes, det var hans jätte söta kompis Albin, eller ska man säga Greger?
Sen ringde dom igen efter typ en kvart och då fick jag snacka med nån Jonas (a) Och Felicia snackade också med han ;p Så man kan ju som säga att vi missade stora delar av filmen men vi såg slutet och det var jävligt roligt! Ni måste typ se den filmen xD
Sen for jag hem och gick och la mig ;p
Och nu ska ska man ju ställa om klockan till vintertid ;o Så då vaknade jag ju egentligen en timma tidigare, eller inte för att jag bestämmer när jag ska vakna men blablabla skit snack. Okej, jag har inte ätit frukost. Jag är hungrig, typ. Aja, typ what ever. Fan vilket bajssnack det vart nurå.

Ha en jävligt skön söndag! (Btw, jag hatar söndagar)

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png