Frisyrer

Nej, känns typ dumt med bara stupid listor som man alltid gör när man har nada to do.
Asså vet ni hur sugen jag känner mig på att göra nått med mitt hår? (A) Hahah
Jag vill typ göra ljusa slingor. Iaf göra satt mitt underhår blir "normalt" igen. Färgade det brunt för typ... När var det? Ett år sen, eller jag färgade inte, jag tonade. Och färgen har ju iof gått ur, men nyansen är liksom fortfarande kvar....
Men jag vill ha långt hår :( Jag håller på att spara ut nu men det är liiite drygt xD Men aja, vill typ ba göra så att jag kan ha nån frisyr. Min lugg är helt sär och går inte att göra nånting med!

En frisyr med mycket volym vore nått, men detta kanske var lite överdrivet?


Såhär skulle jag vilja ha! Men det är ba det att jag passar typ inte så bra med lugg och mitt hår anpassar sig inte med det heller.


Ungefär såhär har jag. Det gillas inte så mycket...


Jag vill typ ha en sån här "svänglugg"!


Vad väljer ni? ;p


Jag väljer nog äkta blondin (a) SOM JAG :D

//Sara
Postat av: Brizz

Äkta blonie lätt:P

2010-08-07 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png