JAJEMEN!

Tjooeh! Har börjat komma igång här igen ;D Hahah!
Idag = Skola = Inte så kul...

Iaf så har jag goda nyheter ;) JAG FÅR KÖRA MOPPE PÅ ONSDAG för då är jag registrerad! NAAAJS :D Efter skolan på onsdag kommer jag och Sabina fara och tanka på typ statoil i Vännäsby sen så har jag ju som lovat att skjutsa folk, hooost ! (a)

Imorn har vi bajsidrott och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Sprang ju löptestet i fredags och det fick INTE bra alls. Tänker inte gå in på detaljer men.. Ska springa om det nu på fredag. Jag kommer... typ dö? Förhoppningsvis inte....

Btw, jag måste skicka sms till nån i våran klass och fråga vad vi ska ha på idrotten om inte nån av dom läser det här nu !?!? HOOOSSTTT THERESE ELLER FELICIA !?!?

VET NI VAD VI SKA GÖRA PÅ IDROTTEN IMORN SÅ KOMMENTERA :D

//Sara
Postat av: Therese

Har ingen aning, men vi som ska hålla i uppvärminingen på onsdag får typ öva på det:P

2009-09-21 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png