Stupid lista 2

Asså jag har ingenting att göra, så ni kommer få mkt att läsa ikväll (a)

Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss var. . . Ganska längesen...

Jag lyssnar på . . . Ingenting just nu

Jag pratar bara med . . .ALLA :D

Jag tycker om . . . Sociala människor :]

Min första riktiga kyss var . . . USH!

Jag avskyr när folk . . .Skryter om sig själv

Jag gillar . . .Dig :]

När jag vaknar på morgonen är jag . . . Inte så fin i håret

Jag är förälskad i . . .Nobody

Jag kommer alltid minnas . . . 18 juli...

Sist jag grät . . . Var jag jävligt förbannad på mig själv

Min mobiltelefon är . . . Ganska bra :)

Kärleken är . . . Bra att ha

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . Att jag ska lyssna på musik (a)

Just nu tänker jag . . . Att jag ena orkar göra det här

Bebisar är . . . SÖTA!

Ikväll ska . . . Jag chilla ;]

Imorgon ska jag . . . Vet inte ;O

Jag vill . . . VARA RIK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png