vadå dåliga?

vadå är vi dåliga på uppdatera??
SVAR JAAA förlåt asså..
me jag har varit sjuk och sara vet jag inte vad som har hänt med.
men helgen har varit bra fram tills igår när jag börja må dåligt och spy och så, så idag har jag varit hemma låg i mammas säng och kolla på tv sen somna jag sen när jag vakna gick jag och åt en macka och sen såg jag på film! BECK (A)
jag hitta den här hemma och det trodde jag inte att vi hade men se så fel man kan ha!
nu ska jag snart äta tror jag.
asså jag hatar att vara sjuk det är förjävligt! nej nu ska jag gå och sova lite till eller kanske spela lite farmville :]
man blir seriöst helt beroende av det spelet! nej hejdå nu puss! /Sabina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png