Jobbig dag

Japp, jobbig dag idag. Och då menar jag inte jobbig med många lektioner å sluta sent. Började 9 imorse och en halvtimme senare hade vi fotografering. Sen var vi tvungen att skynda oss till mimer. Kom försent till första lektionen, greeejt.... Svenska var det iaf, vi fick typ skriva nått brev till läraren om oss själva. Sen hade vi en minirast och sen engelska. Hatar typ engelska, eller asså inte själva språket, men engelskalektionerna... Hahah men våran engelskalärare är ganska sköööön ;)
Sen hade vi ingen idrott idag så vi slutade innan lunch. Så jag drog en chill på stan. Hitta typ inget förutom en halsduk och örhängen. Sen kom jag på att jag inte hade ätit nått och klockan var 2, så drog till subway och åt själv hahaha, kände mig fan mobbad men vafan gör man;) Sen tog jag bussen hem.
Asså jäkla pissregn. Från draggen till mimer (som tar typ en halvtimme att gå, fett drygt) så regnade det så man såg ju ut som ett å annat mongo när man kom fram. Och dessutom är vi på högsta våningen och det är fan inte lite trappsteg dit upp :O Man får seriöst exercise (stavning?) varje dag :O Ahja, ska inte klaga;)
Imorn börjar jag 10.15, har typ matte då, sen lunch sen historia sen slutar jag ;D

Nä, nu ska jag nog ta å duscha och sen se på tv hela kvällen(a) hahah soffpotatis...


Har ingabilder, men jag kan visa er min JÄTTEFINA skola mimer hahah. Kommer va där tills dom har byggt klart på draggen (typ efter jul). Det som är bra med att gå på mimer är att det typ är 20 meter in till stan ;)

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png