stan

Vi var ju som sagt var i stan idag. Så när vi gick in på åkerbloms för att köpa skolgrejer passade vi på att gå ner på bokia där blondinbella satt och signerade böcker :) Vi trodde det skulle vara smockat med tjejer men det var knappt nån kö. (Kanske inte så konstigt, hon skulle typ precis gå när vi kom, sista minuten haha) Men jag köpte ingen bok, dum nog som jag var... Men stina fick sin signerad ;)


Fick inte så bra bilder men, Blondabella ;)


Hahah sen fick vi för oss att plocka fula kläder åt varandra (a)

Fick med mig lite grejer hem iaf. Bland annat leggins, en oversize kofta, strumpbyxor, örhängen mm. Men nu är jag iaf "skolklar" haha, köpte typ allt man behöver :)

//Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png