Torsdag

Hade bara 2 lektioner idag och vi har typ inte gjort nått normalt. Först hade vi svenska och då gick vi igenom betygskriterierna och frontern. Sen hade vi lunch. Och asså det är världens minsta matsal och man äter på en papperstallrik med plastbestick och dricker ur ett plastglas! :O Men mums. Sen är maten inge vidare heller. Men palla bry sig... Efter vi hade ätit gick jag och Anna in till stan för det var typ en timme kvar tills vi skulle börja. Trååååk. Men sen hade vi iaf historia. Ush, hatar verkligen historia...
Imorn börjar jag 9 och slutar 12. skulle typ möta upp Felicia på stan då å ta en fika ;) Right Felicia? :O Och om du ser det här Felicia, så smsa mig elr nått och säg när du slutar imorn (a)

PUSSN/Sara


Jag är hungrig :(
Dumma äckliga lunch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png