Dag 11 - Mina syskon

Min lillebror är en liten p12a som heter tobias. Han går i 6:an på vega. Han typ älskar att köra fingerboard (???) och spela trummor så man får ju fan aldrig någon lugn å ro i det här huset... Nä nu överdrev jag lite men det är faktist liiite störande ibland (a). ibland är han väldigt irriterande och lyssnar aldrig på vad man säger och han tror att han har muskler nog för att fighta ner mig men nejnej, jag har fetare muskler! haha ellerrrR

Sen så har jag en halvsyster som typ är 25 (?) elr nått. Hon bor i umeå med sin kille och jobbar typ på USM :)
Jag har även en halvbror som typ är 27 och bor också i umeå med sin tjej och ärligt talat så vet jag inte vad han jobbar med haha. Men jag tror han säljer nått... (a)

Sådär ja. Den här onsdagen har väl varit ganska chill. Vi fick tillbaka matteprovet och det gick bättre än vad jag förväntat mig så happy på det. Sen slutade vi typ 10 över 1 också så ännu mer happypoäng på det :D nu ska jag göra fucking jävla spanskan.... -.-

jag (vi) bjuder på några gosiga bilder från ifokuslektionen:




Enligt Jasmine så ska det där lika ett S eller nått.... ?????



/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png