dag 15 - mina drömmar

asså dagdrömmar/drömmar på natten elr ba drömmar? ah jag kör ba drömmar

När jag går ut gymnasiet så vill jag jobba/studera utomlands, i usa. Vars i usa spelar egentligen inte så stor roll men det skulle ju vara ballt å få göra det i California, Washington eller New York (hahah, då måste man typ va rik?). Så alltså, mina planer efter gymnasiet (till att börja med) är att söka som "au pair", då jobbar man typ som en "nanny" i ett halvår eller ett år :) då kan man även studera samtidigt på typ collage (stavning?) elr nått. ja, antingen det elr ba studera där. ah jag är inte säker än ;p
jag kan även skriva en annan dröm, det är att resa jorden runt men det är gaaaaaaaaanska, bara gaaaaaaanska orealistiskt för lilla jag :]



/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png