dag 17 - mitt favoritminne

hmm... varför ska det här alltid vara så svårt för.... honestly så har jag inte något favoritminne, elr inget jag kommer ihåg sådär särskilt mycket (a) återkommer om jag kmr på nått.

iaf, idag bestämde jag mig fr att städa mitt rum (ärligt jag vet inte vad som flög i mig...) och när jag skulle torka i fönstret så lyfter jag ner alla saker och när jag ska lyfta ner min vas med blommor i å sånt, så ba BAAAM tusen bitar rakt ner i golvet. JUST-MY-LUCK. kände mig jävligt skillad då.
men ikv blir nog (ännu mer) glee ;D seriöst asså. man blir beroende!


<3<3<3<3 älskar gayen typ --->

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png