Dag 4 - det här åt jag idag

Frukost: 2 hårdmackor med keso på.
Lunch: Korvstroganoff med ris


Bild från google.

Har inte ätit middag än.

Idag spelade vi pingis på idrotten medans några andra hoppade trampolin (haha kan man säga så?). Sen hade vi svenska. Det var dagens lektioner. För efter lunch hade vi skolbio - romeo och julia :)
Men nu ska jag plugga lite samhällsekonomi.

//Sara


För du som tycker jag var dålig på detta. Okej. Min första kyss var med en random idiot som faktist inte ni behöver veta vad han heter. Det var hemma hos han. Vi såg på en film. Nått mer om just det du vill veta? Och jag tänker inte precis skriva ut massa namn och jätte mycket fakta på en blogg som vem som helst kan gå in och läsa.
Postat av: Sara

Ja men då kan man ju undra varför du gör en sån här lista som är tänkt att den ska vara personlig

2010-12-03 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png