Dag 5 - vad är kärlek?



Halloooj. Har engelska just nu. Ganska drygt fast ändå inte. Vi ska redovisa om australiens jul på måndag (jag, cissi, jasmine och frida) så nu håller vi på att göra en powerpoint å så.
Jag är jävligt hungrig. Det var kalops till lunch och jag hatar det. Så jag åt typ sallad och 2 mackor och nej jag är inte mätt hahah. Så när jag kommer hem ska jag äta yoghurt<3<3<3<3<3<3<3 min nya favoritmat typ hahah

Imorn blire stan å handla julklappar å lite andra behövliga grejer. Men nu ska jag sluta svamla å se hure går för jasmine med powerpointen (a) HANE

/Sara
Postat av: Sara

och så skriver du inte ens om vad kärlek är? bara en bild på 2 skådespelare? det säger ju ingenting om hur du definierar kärlek :/ alltså jag menar inget illa men jag undrar bara varför du gör listan? Du verkar ju liksom inte tycka att det är så kul :/

2010-12-04 @ 01:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png