dag 6 - min dag

Jag skriver vad jag ska göra idag istället för vad jag har gjort idag ikväll för då har jag typ inte tid.
Just nu äter jag (nudlar hihi), sen tar jag och felicia 11.10 bussen in till stan. Där ska vi köpa julklappar och lite andra saker. Sen ska vi kanske fika. Sen ska vi ta bussen hem. Sen kommer mormor och morfar på middag för morfar fyllde år i veckan så det blir som en "födelsedagsmiddag" :)

Bilder från idag kommer kanske upp senare.


Men tills dess så bjuder jag och Jasmine på den här vackra bilden.

/Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png