ett ögonblick

sagali - jag ska jobba på sdr (svensk direktreklam) hahah typ sämst men bättre än ingenting iaf ;)


hallå alla. jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om för ögonblick. men jag tar väl nått random. det var när jag och sabina var i backen och sabina skulle hoppa i ett sånt där hopp i stora backen. det var typ massa på kö efter så jag åkte förbi hoppet och stog och kollade medans istället. sen så komme rhon typ i full fart och flyger som en liten ängel men skidorna i kors i luften och ramlar. hahahahhahahhahahhahahhahahaha förlåt sabina men det var fan det roligaste jag nånsin varit med om hahaha :] sen så ser jag hur det kommer en annan efter och då ropar jag till sabina att det kommer nån, haha då slänger hon in skidorna och sig själv in i skogen hahahhahhah sööööt :]]]]

näe det var nog om det. nu äre så att jag har svenskaredovisning imorn så nu måste jag sätta igång med att leta fakta om lucia. sen måste jag räkna matte.... kan ju lova att lovet är efterlängtat redan nu.....

/Sara


arkivbild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png